Frågor och svar

Så beställer du hos ProShineNordic

1. Besök vår hemsida Börja med att gå till vår officiella webbadress: https://proshinordic.dk.

2. Välj dina produkter

Navigera genom våra produktkategorier högst upp på webbplatsen.
När du hittar en produkt du är intresserad av, klicka på produktbilden för att se mer information.
Välj önskad kvantitet eller sort och klicka sedan på “Lägg i varukorgen”.

3. Gå till din varukorg

När du har lagt till alla önskade produkter i din varukorg kan du klicka på varukorgsikonen uppe till höger på hemsidan.
Granska dina valda objekt för att säkerställa att allt är korrekt.
Välj “Fortsätt till kassan” när du är redo att fortsätta.

4. Ange din information

Fyll i alla obligatoriska fält med din leverans- och faktureringsinformation.
Om du redan har ett konto hos oss kan du logga in för att påskynda processen.

5. Välj frakt- och betalningsmetod

Välj din föredragna fraktmetod från de tillgängliga alternativen.
Välj din betalningsmetod (t.ex. kreditkort, banköverföring, MobilePay, etc.) och ange din betalningsinformation.

6. Slutför beställningen

När allt är ifyllt och du har granskat all information för korrekthet, klicka på “Slutför beställning”.
Efter slutförandet får du en bekräftelse till din e-post.

7. Vänta på leverans

Efter att du har lagt din beställning kommer vårt team snabbt att behandla och skicka din beställning. Du kommer att få en spårningskod så fort ditt paket har skickats, så att du kan följa ditt pakets resa tills det når din dörr.

När kan jag förvänta mig att min vara kommer fram?

När du handlar hos ProShineNordic är vår högsta prioritet att se till att dina produkter når dig så snabbt och säkert som möjligt. Här är en allmän översikt över våra leveranstider:

Behandlingstid: Efter att du har lagt din beställning tar det vanligtvis några timmar att förbereda och packa din beställning. Men under högsäsong eller när det är hög efterfrågan kan denna tid variera något.

Leveranstid: Med DAO erbjuder vi 1-3 dagars leverans på ditt paket:

Standardleverans: 1-3 arbetsdagar

 


Spårning: När din beställning har skickats från vårt lager får du ett e-postmeddelande med spårningsinformation så att du kan följa ditt pakets framsteg.

Anmärkningar:

Tänk på att allmänna helgdagar och helger inte ingår i de angivna arbetsdagarna.
I perioder med stor efterfrågan, som t.ex Black Friday, jul eller rea, förlängda leveranstider kan förekomma.


Om det har gått längre tid än förväntad leveranstid och du fortfarande inte har fått din beställning rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst. Vi är alltid redo att hjälpa och svara på alla frågor du kan ha angående din beställning.

Kan jag lägga till en vara till min beställning?

Om du vill köpa en extra vara måste du avbryta din nuvarande beställning och lägga en ny med önskade produkter. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka, men det är det bästa sättet att säkerställa att alla detaljer i din beställning är korrekta och att du får de produkter du vill ha.

Behöver du hjälp med att avbryta en beställning eller har några frågor om processen är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst som hjälper dig.

Jag har inte fått en orderbekräftelse – vad gör jag?

Det är viktigt för oss på ProShineNordic att du känner dig trygg när du handlar hos oss. Om du inte har fått en orderbekräftelse kort efter att du lagt din beställning kan det finnas flera anledningar:

Det kan finnas ett stavfel i e-postadressen du angav vid beställningen.

Orderbekräftelsen kan ha fångats i ditt skräppostfilter.

Det kan ha uppstått ett tekniskt fel som gjorde att mejlet inte kunde skickas.

Oavsett anledning rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst så snart som möjligt. De kommer att kunna hjälpa dig att hitta din orderbekräftelse eller skicka en ny till dig.

Kom ihåg att det alltid är en bra idé att dubbelkolla spam- eller skräppostmappen i din e-post innan du kontaktar oss, eftersom e-postmeddelanden ibland kan hamna där.

Var hittar jag mitt track and trace-nummer?

När du handlar hos ProShineNordic ser vi till att du enkelt kan spåra ditt paket. Ditt track and trace-nummer anges tydligt i e-postmeddelandet som skickas, direkt efter att du har lagt din beställning.

Detta nummer gör att du kan spåra ditt paket från vårt lager hela vägen till din adress. Då kan du alltid hålla dig uppdaterad om hur långt ditt paket har kommit och när du kan förvänta dig att få det.

Om du inte hittar ditt track and trace-nummer på din orderbekräftelse, eller om du har ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst som står redo att hjälpa dig.